Achilles in rövidülés gyógytorna


orvos az artrózis kezelésében

Címkék: Achilles-szakadásAchillesz-íngerincínszakadásizomnyújtásstretchingvádli Az Achilles-ín testünk legvastagabb és legerősebb ina, a vádli izmait rögzíti a sarokcsonton. Nélkülözhetetlen a járáshoz, futáshoz, ugrásokhoz, lábujjhegyre emelkedéshez. Sérülésének legfőbb oka a túlhasználatból és a nem megfelelő nyújtásból adódik, pl.

fájó fájdalom a csípőízület kezelésében

De például a magassarkú cipőben való járás miatt megrövidült vádli miatt is feszesebbé és sérülékenyebbé válhat. Sérülése legtöbbször egy banális mozdulatnál, lépésnél következik be, amikor már feladja az ín és nem tud tovább nyúlni, hanem szakad.

Gyógyulása rendkívül hosszú, több hónapot vesz igénybe.

kenőcs az ízületek és az erek fájdalmáért

Mivel a vádli izomzata alapvetően zsugorodásra hajlamos, nyújtása rendkívül fontos, ha sportolsz, ha nem! A lefelé néző kutya nevű jógapóz az egyik legjobb gyakorlat erre, amit nem achilles in rövidülés gyógytorna jógás körökben láthatsz, ha jól körülnézel, sok-sok sportoló használja már napi rutinként futók, futbalisták, kézilabdások stb. Ha az edzés elején vagy edzéstől függetlenül végzed, akkor mindenképpen a dinamikus stretching technikájával kezdd.

hány nap fáj az ízület

Azaz lassan, kontrolláltan, de ütemesen váltogatva nyújtd egyik majd másik vádlidat a példában szereplő lefelé néző kutya pózban váltva szorítsd le a sarkadat, míg a másik térdedet behajlítod! Itt olvashatsz bővebben a példában szereplő lefelé néző kutya pózról: Lefelé néző kutya póz adho mukha svanasana Legutóbbi bejegyzések.